Tema: Re: skiepai Tailandui?
Autorius: unlocked
Data: 2018-11-14 17:06:53
talandas ir sexas cia yra stereotipai, nu taip jei varai Pataja tai uztai ir
atrodo , kad visas tailandas toks.
Del sexo galima i Lvova nulekt ir kalbos barjero ner ir bovbos grazios, tik
,kad aids tikimybe didesne.

"svyt"  wrote in message news:psh8m9$q3m$1@trimpas.omnitel.net...

Ko ten vaziuot jei jokio sekso? Prezikai nuo pavpjingiausiu ligu
pakankamai gerai apsaugo, nuo mandavoskiu apsiskutimas, lieka
niezai tik.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365