Tema: Re: Must see Madeiroje
Autorius: benamis
Data: 2018-10-11 20:58:49
1. Rytinis iskysulys
2. Cabo Girao uola
3. Nuvaziuoti iki auksciausiu visukalniu Pico Ruvio ir ta kita. Buvau
prisigooglines, kad yra daug neblogu keliuku vaiksciojimui, bet mes
neejom. Siaip visai grazu ir aplinkui pasitrinti.
4. Sicia grazi vieta taip pat - P26M+4P Curral Das Freiras, Portugal
5. Jeigu nesat buve lavos tuneliuose, nuvykit sicia - QXX5+25 Sao
Vicente, Portugal
6. na ok, Funchal'is irgi:)
7. Levada takai - nieko stebuklingo neradom, bet irgi visai neblogai
buvo prasieiti
8. kazkaip paskutinis, bet pats svarbiausias - diena pradeti bet kokioje
pastelaria:) Portugalu desertai puikus!

dar keletas neblogu vietu buvo, bet vaziuojant pakrante atradom. Jos is
populiaresniu apzvalgos aiksteliu tik nebepamenu kur...