Tema: Re: DELSEY lagaminu kokybe
Autorius: Stork
Data: 2018-10-09 12:36:49
Turim dideli kieta plastikini registruotam bagažui ir lengva minkšta į
rankinį-žmonos. Mažas minkštas atlaike ir priduotas i bagažą. Pagrindinis
kriterijus rankinį renkantis buvo kuo mažesnis svoris ir aišku estetiškai,
kad patiktų. Tai žmona labai savo patenkinta. Didžiuoju su keturiais
dvigubais ratukais aš taip pat patenkintas. Naudojam kelis metus-jokių
priekaištų. Dar renkantis taip pat žiūrėjau i travellite'us, bet delsey
labiau "lipo". Galiu rekomenduoti.

"Herkus"  parašė naujienų news:pp7fse$d1r$1@trimpas.omnitel.net...

Buvau nuziurejes 78cm Helium Classic 2 kietasoni, bet ziuriu amazone pora
atsiliepimu apie nulekusias rankenas. Gal kas turit didesni Delseju is nauju
modeliu? Turiu senesnio modelio kietasoni pries keleta metu pirkta, laiko
gerai, bet naujieji vizualiai atrodo prastesnes kokybes.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/