Tema: Re: best europos parkas ?
Autorius: donald
Data: 2009-06-01 10:12:46
esu buves Heide parke, Disney ir Gardalende. Daugiausia ekstremaliu gal
Heide, nors neblogu yra ir kituose dviejuose. Serengeti tai atviras
zoologojos sodas, kur vaziuoji su masina tarp zveriu, vaikams labai patinka.
Atrakcijonu ten tik keletas ir vaikiski. Bet siaip patogu vykti i Heide ir
Serengeti vienos keliones metu, nes jie ten salia.
Draugai buvo Europapark - sake yra geru ekstramaliu tenai..