Tema: Re: Paso galiojimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-22 09:23:29

> Kiek suprantu mineta i eu sutartis integruota sengeno sutartis netrukdo
> kiekvienai saliai apibrezti savo reikalavimus zmoniu dokumentams, ju
> nesiojimo tvarkai ir t.t..

    Sengenas cia ne prieko, nes kad ir ta pati UK jo pilnai nepripazista.
Dabar tingiu ieskoti tu dyrektvu, bet man rodos kazkur yra konkreciai
parasyta, kokius dokumentus kiekviena EU salis privalo pripazinti (ID
kortele ir pasas). Kiek supratau del Ispanijos, jie ten biski savivaliauja
su interpretacijomis. Cia panasiai kaip su zalia korta. Pagal visas GC
konvencijas, sutartis ir pan. nustatyta vienareiksmiskai - nacionalinis
TPVCAD draudimo polisas galioja visoje zaliosios kortos teritorijoje. Taciau
bandymas tai isaiskinti kokiam Lenkijos kaimo igaliotiniui, speju baigtusi
ne vairuotojo naudai.