Tema: Re: I Lenkija pirkti turistines irangos
Autorius: offline
Data: 2009-05-21 23:24:38
Na važiavom į lenkiją apsipirkinėt. pagrindinė kelionė esmė buvo, kad reikia kai kurių daiktų tokių firmų kuriom neprekiauja lietuvoj. priedo kuras nekainavo :)
vienu žodžiu taip, nežinau kokio lygio jums yrangos reikia, bet mes kažką panašaus į parduotuvę radom tik varšuvoj. Pasirinkimas neachty, t.y. didelė tikimybė, kad nuvažiuosit ir nerasit to ko reikia, nebent reikai bet ko. aišku jei be problemų siūlo užsakyt ir atvež po kelių dienų.... :) bet aišku tai netinkamas mums/jums variantas.
Kainos? kai pkas pigiau, kaip kas panašiai. šiaip buvua du kartus lenkioj ir jeigu ne tia,kad man reikėjo to ko nėra lietuvoj, tai manau, kad nuvarius į kokią montis magiją gausi nuo tokio kiekio tikrai gerą nuolaidą ir viso bus skirtumas ant visų prekių vienas kitas šimtas litų.. kuriuos išleisi kurui beigi dar palaidosi bent parą gyvenimo veltui :)
Mano nuomone - miegmaišių gerų už neblogą kainą yr alietuvoj, palapinių lenkijoj mes neradom jokių nei vienoj parduotuvėj (nu radom ten visokį š.. bet normlaių ektryminių palapinių nebuvo natūra nei vienoj pardėj). batai yra laba individualus dalykas.. be tyr abent pora gerų firmų lietuvoj pardavinėjamų iš jų tikria galima išsirinti kas tinka. Kuprinės? na mano kuklia nuomone lowe alpine yra pakankamai geros kuprinės, netgi labai geros ir kažko pigiau lenkijoj tikria nerasite.. nebent norite kokio tais lenkiško.. eee... nesakysiu :)
Aj či akažkaip montis magiją prireklamavau. noriu iš kart atsiriboti ten nedirbu ir jokių sąsajų su jais neturiu nors kuprinės (lowe alpine) manua geriausia ką galima rasti lietuvoj, o ir batai (la sportiva) neblogi. palapinių ir miegmaišių manu vertų dėmesio turi robinzonada (husky), o batų (lowa) ir palapinių (hannah) laisvės turas :) deja bet sporte ir madoj kol  kas nieko verto dėmesio neradau :)
Beje noriu pasitiasyt dėl lenkijos. nebuvom mes varšuvoj kokiam tais dideliam magazine, kur pardavinėja daaaug visokių firmų daaug visokių prekiųi... bet kaip supratau ten prekės ra maždaug campus'o ar kokio loap sport  lygio, todėl bent mūsų jos visiškai nedomino.. Jeiug jums tokia yranga tinka, tai gal ir verta lėkt. negaliu apie tai nieko pasakyt. bet paminėtas žodis "geros" nieko bendro su jais neturi :)