Tema: Re: Malaga - kaip skrist ir kur apsistot?
Autorius: PxYra
Data: 2018-09-15 14:59:46
Daugiau veiksmo Torremolinos, daugiau ramybes Benalmadena, abu miesteliai
labai lengvai ir greitai pasiekiami traukinu is oro uosto, realiai kada
vaiksciosi pakrante tai nesuprasi kada pereisi is vieno miestelio i kita, as
kiek buvau viska bukinau per booking.com, Benalmadenoje rekomenduoju
Apartament  Studio Benal Beach, +34630927215, prie pat pliazo ir parko
grazaus, vieno kambario butukas su viskuom (euroflatas), tvarkingas pigus