Tema: Re: Grazios vietos aplink Milana
Autorius: qwerty
Data: 2018-09-13 08:35:27
Reiks ir man paplanuot del hungaroringo.

"benamis"  wrote in message news:pnbs7q$olh$1@trimpas.omnitel.net...

Puikiai! Kaip tik netoli buvom ir matem kai Vettelis gavo i snapa. Na
diena tikrai turininga, praleke kaip mat, nors galvojau ka ten reiks
veikti tiek laiko.

Dabar galvoju kuri toliau etapa aplankyti. Esu googlines, kad Vengrijos
vienas is geresniu GA bilietams.