Tema: Re: Pasipinigavimas?
Autorius: gopenzo
Data: 2018-09-04 16:34:58
nu man irgi atrodo čia bullshitas, bet nežinau ko vedamos visos pigios
avialinijos tą daro. gal tipo, kad pradiniam etape kainos atrodytų
žemos, o po to pirktum viską papildomai. tuoj dar šikinykus apmokėstins :))

jeigu skrendi su vaiku, tai vienam suaugusiam atrodo privaloma pirkti vietą.
https://www.ryanair.com/lt/lt/svarbu-zinoti/pagalbos-centras/duk/keliavimas-su-vaikais#0-6

vienzo, wizzair/ryanair užknisa, bet kas varguoliams belieka :/