Tema: Re: Pafosas vs Larnaka
Autorius: newsreader
Data: 2018-08-07 23:03:05
Larnaka geriau ta prasme, kad yra arciau centro. O tai reiskia, kad
jeigu noresi kas nakti nakvoti toje pacioje vietoje nereikes pieluoti po
pusdieni su auto pirmyn atgal.
Pacioj Larnakoj apziureti Salt lake, Sultan Teke, Finikude
pasivaikscioti, Lozoriaus kapas. Vaziuoti issinuomavus masina is kokios
man-and-a-dog company link Agya Napos pasieskoti idomesniu pliazu kaip
pvz. Nissi beach, apziureti Cavo Greko, apylinkes.
Nikosijoj siena, senamiestis graikisas ir turkiskas. Vaziuoti i Troodos
kalnus i pati virsu Olimpo kalna, pasivaikscioti kalnu trailais
atsigaivinti nuo karsciu ir pasigereti vaizdais, Kykkos vienuolynas. I
Siaures Kipra vaziuoti galima is Larnakos taikant link Famagustos,
apziureti Saliami griuvesius, apleista miesto dali Varosha, toliau
judeti link rytinio smaigalio St.Andreas, grizti siaurine pakrante
patikrinant siaurinius papludimius per Kirenija/Girne, grizti per
Nikosija/Lefkosa. Pafose idomus karaliu kapai, Afrodites vonios.
Limasolis nevertas demesio imho.

Taip vat kazkur savaitei tikrai yra ka veikti.