Tema: Re: Australija???
Autorius: bezas
Data: 2018-05-22 14:11:12
Įspudis tai civilizuota tingi didelė šalis su daug gražios ir kitokios
gamtos.
Į NZ galima šiaip pašokti kokiom 5 dienom skrydis nuo australijos ~3h.
Rinkomės tarp uluru ir NZ. NZ pagrinde hikingas. Bet radom tokių
komentarų kad NZ reikia hikinti savaitę ką blue mountains pamatai per
dieną tai kažkaip uluru pasirodė įdomesnė pramoga.
Australija ir pietų amerika skirtingos rizikos šalys man. backpakinti po
autralija nematau pavojų tai pietų amerikoj jaučiu rinkčiaus labiau
viskas įskaičiuota paslaugas.