Tema: Re: apie internetinius išskaitos draudimus
Autorius: Kenis
Data: 2018-05-09 20:15:56
Ačiū

"Donatas"  parašė naujienų news:pcv3cd$nm0$1@trimpas.omnitel.net...

Senokai 2012 m., bet gal dar galios, kaip tik Rode ir buvo.

Uzsisakiau per ju puslapi, mokejimas nepraejo:

Ηello  your  trsnsacion  its  failed  with  your credit card  but  its
NOT    proplem   you  will  pay  at  hotel  whene  I  will  deliver  the
  car[cash  50euro].
Thanks  a  lot  George  Efremidis.

Hello    ok     your  RESERVETION  ITS  OK     I  will  be  there
09:00a.m    at  resepsion.
Thanks  a  lot  George      Efremidis.

Atvykus atvare auto prie viesbucio, padaviau grynus, 2 dienasm
pavazinejau. Rakta palikau masinos registraturoje ir tiek ziniu.

Tai buvo toks pirmas ir paskutinis kartas, gal panasiai nereikejo Lesbos
saloje(Graikija) taip pat tik nusifotkino kreditine (viena puse) ir tiek
- bet neuzsalde. Graikai salose vietinese kontorose labai nesilauzo.

Bandyk tartis:
EFREM RENT A CAR [mailto:info@efremrentacar.gr]  http://efremrentacar.gr/en/

Donatas