Tema: Re: Q: auto nuoma KORFU, Graikija
Autorius: solara
Data: 2018-03-28 13:09:35
aš ne dėl pačios nuomos, bet dėl kito niuanso - su tokia kompanija
nepasimažinkit automobilio :) Pernai oro uoste Kipre stebėjau šeimą, lygiai
tokios pat sudėties, kurie beviltiškai bandė susitalpinti, nes išsinuomoto
auto bagažinė prasilenkė su turimu bagažo kiekiu :) Nežinau kuo baigėsi, man
rodos skaičiavo kurį lagaminą išmest :)

"Stork"  wrote in message news:p8t0e4$l0p$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki, gal galit rekomenduot auto nuomos firma Korfu saloje? Veiksmas
rugsėjo vidury. Geriausia pasiimt auto butu oro uoste ir išvykstant ten pat
palikt.
Kaip su nuoma per Ryanair? Kaip is vis pas graikus situacija su pilnu
draudimu, lesu korteleje uzsaldymu ir t.t. ar nera kokiu pasleptu dalyku?
Jei ka keicia -keliautojai 4 suauge ir vaikas.
Dėkui.