Tema: Re: Tenerife
Autorius: Yvl
Data: 2018-03-28 11:22:26
negi pirmas kartas. jam demencija igimta matyt

"Korke"  wrote in message news:p9e91c$k56$1@trimpas.omnitel.net...

nu pamirso zmogus ka pries minute, rase... pamirso... zinai gi
abidniakas, kai is LT tiesiogini gali nusipirkti, kad ir brangiau, bet
nesipist iki tos varsuvos pirmyn/atgal, kai skrendant gali normalu
karsta maista uzsisakyti (nu nzn, man spa edaliukas visai patiko), o ne
ryanairo shlamstuka uz brangiai. Tai tada ir bilietu tipo atskirai
neparduoda, paskui tvarkarasciu pas charteri ima ieskoti pusmeciui i
prieki, ir kompanija jau xujova,