Tema: Re: Marsrutas po Lietuva
Autorius: Jonas Samonskis
Data: 2018-02-01 15:18:25
Taip tingiu. Del to ir kreipiuosi. Jei niekas nepasidalins, tai zinoma, kad
pats rinksiu ir deliosiuos. Kas cia blogo pasiteirauti?
Jei kazkas paprasytu pasidalinti marsrutu, kurioj nors saly, kur esu buves,
tai man tai padaryti nebutu sunku. O tu pinigus imtum?

Su pagarba,
Jonas
"Exo"  parašė naujienų news:p4ug6b$ro9$2@trimpas.omnitel.net...

Ta prasme pats dėliotis tingi, bet ir susimokėt lietuvon.lt nenori, kad
profai sudėliotų? Jėzau jėzau, bet ar pačiam nejuokinga iš šono pažiūrėjus?

Exo