Tema: Re: Francizes draudimas
Autorius: ROOTS
Data: 2018-01-22 18:23:33
Nu nzn, nerasdavau, vsiada full imdavau is nuomotojo ir perklausdavau kiek
francyze? Nulis.
Paskutini kart va sausi LT emiau irgi su pilnu draudimu, francyze 0.
Bet ir uzsienyje vsiada su nuline imu, paskui atiduodant net neziuri, nes
vsitiek pilnas ir nieko nebenuskaitys kas bebutu.
Gal tu vsitik ne ta paimdavai pilna arba kazkokiose blogose kontorose nuoma
budavo :)
As trecios salies dar lygtai sivis en karto neemiau draudimo, nors veina
kart per ryanair nuomoavausi ir emiau papildoma draudima full iskart, bet
vat jis akzkoks lievas buvo, man atrodo as paskui apsiimant masina vietoj
dar is ju apemiau normalu full.

"Korke"  wrote in message news:p452hd$ln5$1@trimpas.omnitel.net...

na neduodu bb nukirst, nes neskaites konkretaus varianto salygu. Kiek
mano patirtis nuomojantis siekia, tai francize ten visada buvo ir bus,
tik didesne ir mazesne, ir mano atveju, kaip tas papildomas besivadintu
"addition/full/overmaxiturbo" budavo toks, kad issiskaicius salygas
francize minimum 300 vistiek budavo. Jos dydi papildomai dar kreditkeje
uzsaldydavo. Nuomotojai skambiai pristato, turedami omenyje full, tai
ivykiai (avarijos, gamtos stichijos, vandalizmai (su/be kaltininkais
rastais), treciuju saliu padaryta zala, meteoritais ir dar kokia
bibiene), bet ne pinigine verte, kuria tu paliudomu busi nuskapuotas,
kad tu turesi 0 francize.  Visur excess'as budavo.