Tema: Re: Tarpkontinentinis su 1.5 metu vaiku
Autorius:
Data: 2017-12-14 11:31:56
Nu tai tiesiog nemegstat keliaut ir po restoranus vaiksciot.
Man atrodo labai normalu su bet kokio amziaus vaikais keliaut ir po
restoranus vaiksciot (nu su tam tikrom islygom restoranams)
Pats turiu aktyvia 2m mergiote tai kazkaip visad susitvarkom. Iki 2m tai
net specialiai daugiau keliavom nes lektuvo bilietai pigesni