Tema: Re: Graikija. Korfu sala
Autorius: ROOTS
Data: 2017-11-29 21:14:37
tai "mp" graikiskai tariasi "b"

"Ignas"  wrote in message news:ovkr21$id4$1@trimpas.omnitel.net...

Buvau prieš porą metų, miestelis Benitses, nors mapsai rodo Mpenitses. Gamta
ten bbž kokia, akmenys, dulkės, tipiška graikija. Kaimas ten toks išilgai
kelio, vienoj pusėj pliažas, kitoj visa kita. Tikslas buvo gulėt ant saulės
ir maudytis, tai tam tiko gerai, aktyvesniam poilsiui sąlygų ten nebuvo.
Nuomojaus butuką privačiai per airbnb, viskas iš esmės super.