Tema: Re: Augustovas 1 dienai
Autorius: LB
Data: 2017-08-29 12:58:39
"po obelim" eikit valgyti, cia krantineje. jei velesniam laikui, gal netgi rezervuokites staliuka. Jei nemoki lenkiskai, klausk "Knajpa Pod jabloniom". Pakeliui rasi ir bilietus plaukimui.
nors man rodos, dviem dienom butu pats tas... nakvynes nera brangios, vakare inkalt galima. alus Ksiezycove ciemne tame po oblim - kazkas nerealaus. Zuvies patiekalai puikus - valgem upetaki.
fliaku turejo - nezinau, ar visada buna.
Szufliada - gera vieta pusryciams, imti reikia lenkiskus, nors, kaip kam patinka
Gyventi toje szufliadoje nepatarciau - triuksminga bus