Tema: Re: Q: Ukraina Spalio men
Autorius: ManXP
Data: 2017-08-29 11:11:05
Is Kijevo i Cernobili/Pripete nuvaziuok. Tik jeigu imsi oficialiai (t.y. ne
pats bandysi prasmukt i zona), tai man atrodo, kad lygtais pries menesi
reikia pateikt paso duomenis (ir butent paso, kortele netinka). Tokiu atveju
uzteks vienos dienos. Jeigu pats bandysi landziot, tai yra ka ten veikt ir
kelias dienas :)

Man asmeniskai tai Ukrainoj labiausiai patinka Lvovas (tik jis tau nelabai i
ta puse, jeigu link Odesos varysi). Toks diena/nakti gyvas miestas, kur
visada gali kazka veikt.

"AlgirdasK"  wrote in message news:oo11q7$son$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

Matyt taip jau ispuls, kad 2 sav.  spalio men bus atostogos Ukrainoj.
Prelimenarus planas kelios dienos Kijeve, po to I Odesa ir toliau i
mazesnius miestelius prie j.juros.
Gal kas gali konkreciu pasiulymu pateikt kur nuvaziuot, apsistot ir ka
pamatyt?
Dekui.

AK