Tema: Re: Čekija
Autorius: Grzegorz Brze^Hęczyszczykiewicz
Data: 2017-08-24 14:40:59
2017-08-24 03:28, news reader rašė:

> viso to hemorojaus isvengti galima tiesiog issikeiciant kazkoki nedideli
> kieki Cekijos kronu dar Lietuvoje.

Kursas nelabai. Vistik paprasčiau važiuojant surasti bankomatą.

> man teko pirmadieni sukti i sona butent Austrijoje uz keliu 100m nuo
> ivaziavimo i greitkeli is Slovenijos, nes kioske prie sienos pardavinejo
> vinjetes tik grynais. Vinjete kainuoja 8,90eur, o pas mane buvo tik
> 5eur. Bet ten labai civilizuotai net su popierine schema buvo nurodyta
> kaip nuvaziuoti iki artimiausio Reifeisen banko skyriaus kur stovi ATM,
> o toliau iki artimiausio Shell, kuriame parduoda vinjetes (o siaube!)
> velgi tik grynais.

Šentilj?
Kiek teko kirst Austriją, niekur nebuvo problemų apmokant kortelėmis.
Net ir debetinės kortelės prieš10 metų ant A10 tunelių suėjo kaip geros.
Aš būčiau žiūrėjęs paprasčiau: kad 10 minučių negaus pinigo už kelius,
austrai nenubiednės. Kitas reikalas jei tave suranda 200 km nuo sienos,
nutaisiusį paršiuko akytes.

--
Bre^Hze^Hęz^Hczyski^H^Hzczykiewics^Hz