Tema: Re: LV, Pape
Autorius: Toto
Data: 2017-08-16 22:04:35
> Atkarpa ant pačios sienos, kur stovi stulpiukas kopose, reikia
> prasivesti dviračius, po to įšoki vėl į keliuką.
> Miško keliukai dzin, durniausia kai važiuoji kitapus kopų keliuku ir
> pyst atkarpa smėliuko. turi sustoti ir prasivesti 10-20metrų,
> poto vėl sėdi ir važiuoji, poto už 50metrų vėl smėliuko atkarpa.

LT pusėje žinau, kad 6 nulipimus reik daryt. Ar ir LV reikės nulipinėti?

> jei žmogus
> nedraugauja su dvirkom - gali palei siena jau pasiųst visus nakum :)

Šito labiausiai ir bijau. Jei ne pirmą dieną, tai grįžinėjant. Galvoju,
gal kokia virvę įsimesti, jau labai kritiniam atvejui.

> susiinstalink MapsMe

Turiu, naudoju, praverčia ne tik LT.

> Apskritai, jei su plentiniais, gal geriau varykit asfaltu į palangos
> pusę, link papės reikia dvirkų su plačiom padangom.

Mano plonos padangos (smėlis peilis), kitų normalios. Asfaltu rašė, kad
remontai.