Tema: Re: nemoku skraidyti :(
Autorius: <no@mail.com>
Data: 2017-08-14 23:00:48
jei bilietas elektroninis (o panasu, kad toks ir yra) nereikia nieko
spausdintis. Oro uoste registruojantis paduodi asmens dokumenta ir viska
susiranda.
Man daznai su tokiais tenka skraidyti kai bookini per visokias kompaniju
travel sistemas. Gauni i pasta tik panasu receipta. Pradzioj dar
spausdindavau del visa ko, bet paskui nustojau.

"roleta"  wrote in message news:ompkdv$1ns$1@trimpas.omnitel.net...

Tai nežinote? Ar būna tokių bilietų, ar čia tik kažkoks čekis? (detalės
bilietuose pakeistos). Ačiū.