Tema: Re: patarimai Lenkijai velkam :)
Autorius: Lapinas
Data: 2017-07-17 21:07:43
Buvau prieš 2 savaites nusibeldęs iki Helo. Apsistojom 2 naktim tokiam
kaimuky Chlapowo šalia Wladyslawowo.
Nu ką aš žinau. Jūra šalta buvo, tai netraukė, pasivaikščiot ten nelabai
gražių vietų yra, visas miestas - ištisi Gariūnai.
Helo pusiasalis irgi įspūdžio nepaliko: biškis karinių įtvirtinimų, kuriuos
tik po karo baigė / nebaigė, pačiam Hele vėl ištisai turgus ir lenkai
kaulijantys kapeikas už viską: parkingą, tualetus. Tik iškyšulio promenada
už dyką gali eit, o jei kokia patranka, tai aptverta, užrašyta "Muzej" ir
rinkliava zlotų.
Ir dar reik žiūrėt, kad neapipistų, nes lenkas, jei tik galės, tai būtinai
apipis.