Tema: Re: Lenkija
Autorius: SVYT
Data: 2017-07-13 09:32:15
Dar geresnis isvaziuot sekmadieni po pietu ir paryciais but katovicuose :) nu, vienu prisedimu nenuvaziuot iki katovicu, kai net letaiege masina per kamscius uzima 8 val nuo sienos kazkaip man ereziskai skamba. Ar ne 600 km is viso iki ten. Juolab uz varsuvos beveik autostrada, iskyrus cestachova kuria per pusvalndi piko metu pravaziuoji. Varsuva markes nuo pusvalandzio nakti iki pusantros val pakliuvus nedekingu laiku (diena, gabut labiau penktadieni)

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/