Tema: Re: Kauna - Var?uva : per kur geriau va?iuoti ?
Autorius: SVYT
Data: 2017-07-02 11:54:31
Ziurint is kur vaziuoji, man is vilniaus su lengva ar busiku visad pro lazdijus vaziuoju, is kauno gal ir pro alytu geriau, bet taip pro kalvarijas bendru atveju (jei nebus avariju) labai nesugaisti, nu bet pro lazdijus visad vaziuoji, tai leciau tai greiciau, nereik suvalkuose prie sviesoforu stodinet. Nu ir pirmadieni-antradieni furu kolona gali maisytis pries suvalkus.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/