Tema: Re: Viesbucio Prahoje
Autorius: route 666
Data: 2017-06-29 13:00:05
Mes Strahove (6 Praha) hosteliuose studentų miestely prie stadiono vis
apsistodavom ant kalvos. Nežinau kaip ten situacija su viešbučiais, bet man
asmeniškai labai patogi vieta. Praktiškai netoli senamiesčio per upę perėjus
Karlo ar kitu tiltu. Gali pakilt/nusileist funikulierium arba prasieit
serpantinais pėsčiom. Jei labai tingisi lipt, o funikulierius jau neveikia,
tuomet pagelbėdavo naktinis tramvajus, nors ir šiek tiek ratu važiavimas
gaunasi kol užkyla. Papėdėj Mala strana rajonas su ir į vietinę publiką
orientuotais barais bei atitinkamomis kainomis.