Tema: Re: sudraskytas ciumodanas
Autorius: xplorer
Data: 2017-06-27 15:24:23
Man pernai su Finnairu viskas buvo labai liuks. Is niurjorko griztant
irgi rankena sutrupino, parasiau i finnairo supporta, sako viskas ok,
taisykit, ir atsiuskit saskaitos kopija. Lagaminu taisykla Europos prek
centre (salia Forto) parase saskaitele 60 Eur (lietuviska), nuskanavau
ja Finnairui, per savaite laiko pervede pinigus. Viskas operatyviai ir
paprastai.