Tema: Re: Q; uzstatai ir auto nuoma (FRA/LT)
Autorius: PxYra
Data: 2017-06-25 13:54:48
suprantu nieko...tai draudimas nebuna nuomos kainoje jau? va draugas nesenai
Londone nuomavos masina (jis pat gyvena UK bet rezidento statuso neturi) na
nuomavos masina ir Europcar, kalbejom sake sumokejo uz nuoma nebrangiai ir
uzsalde deposita 200svaru, reikejo jam tik teisiu ir creditkes normalios,
stazas ne maziau 3metu pas ji