Tema: Re: Pigus skridys LTU-UK
Autorius: benamis
Data: 2017-06-24 10:42:32
cia ne nonsensas, o taip turi buti. Tiesiog kaina ne visada koreliuoja su
nuskristu km skaiciumi. Jeigu kokiai nors avialinijai reikia populiarinti
skrydzius butent is kauno, tai ir pasiulo pigiau ir visai pofik, kad
persedimas vis vien rygoje. Esu skrides visaip kaip nelogiskai ziurint pagal
zemelapi, bet kaina gali skirtis kartais:)

"PxYra"  wrote in message news:oijdp6$aqm$1@trimpas.omnitel.net...

kaip tai nerodo :D rodo visas, wizzair, rynair, easyjet ir t.t. randa ir is
Kauna i Riga maziukus skrendancius
P.S. nonsensas ieskojau skrydzio Kaunas/Riga (VNO uzdarytas bus) ->
Dubrovnikas, tai rado pigiausia varianta Kaunas->Riga->Dubrovnikas,
pabandziau ismest is marsruto Kauna ir tiesiai is Rigos ziuret skrydi ...ir
spyga pasirenkant Riga-> Dubrovnikas ta pati skrydi (pagal nr) bilietai
brangesni, na jei butu is Rigos tik nezymiai pigiau
(keliolika-keliasdiasimt) tai ko gero neapsimoketu pirkt, nes is Kauno
dasigaut iki Rigos daugiau laiko gaunas masina nei lektuvu