Tema: Re: international driving license
Autorius: benamis
Data: 2017-06-16 13:03:27
Taip, apie "standartini' patepima skaiciau, bet kazkaip neikvepia. Pataikysi
ant viskuo nepatenkinto policajaus, tai konfiskuos ir motoroleri:)

"ROOTS"  wrote in message news:oi07mf$goi$1@trimpas.omnitel.net...

Na su motoroleriu galima aisku.  aplink apsitrint, netoli. Bo kamscius jie
aplenkia saligatviais :) Toliau vaziuot tai nafig su motopyrka.
O siaip nuomuojies ir vazineji be int teisiu. Sustabdys policija -
susimokesi bauda. Yra patarimu internete kaip praisukt pigiau: turet dvi
pinigiens ir panaisai.. bet ten bauda maza.
Baltasis turistas issiskiria is veitiniu mases, todel stabdyt juos
paprasciau. Su salmu vazinejant ir idegus jau sumazeja sansas but
sustabdytui. Nors vietiniu daug be salmu vazineja, vel sanss su salmu but
priskirtam turistui :)

"benamis"  wrote in message news:ohvngu$t9$1@trimpas.omnitel.net...

Na del masinos tai kaip ir aisku. Bet noretusi pasitrinti su motoroleriu po
apylinkes, bet turbut mesti is galvos sia atrakcija reiktu:)

"ROOTS"  wrote in message news:ohut1o$cq7$1@trimpas.omnitel.net...

Ne nevairom. Nafig nereikejo. labai aptogu vsiai dienai pasiimt masina su
vairuotoju gidu.  Paciam su masina beprotybe butu, amzinas didelis kamstis
visur. O taip sedi atsiputes, tave vezioja, pasakoja. Poilsis gi. :)

"benamis"  wrote in message news:ohu829$qq1$1@trimpas.omnitel.net...

Beje, tamsta pamenu po bali trankesi. Mokejot baudas ar isvis nevairavot?

"ROOTS"  wrote in message news:ohu7h7$q9a$1@trimpas.omnitel.net...

Bet kazkur buvo pralsyde pro akis, kad kazkurioj saly Lietuvos rezidentams
isduoda.

"invertuota panda"  wrote in message

On Thu, 15 Jun 2017 13:28:26 +0200, "benamis" <ask@mail.lt> wrote:
>O tas uzsienis tai cia latvija ar toliau? Googlinau apie IDP, tai buvau
>rades, kad ja uzsienyje gali isduoti tik tos salies rezidentams... Idomu
>kiek tame tiesos

tiek tos ir tiesos, kad oficialius dokumentus išdavinėja atsakingos
institucijos. Kurios lietuvos rezidentams yra lietuvoje, o ne
užsienyje.

--
kthxbai