Tema: Re: auto kÄ—dute - lÄ—ktuvas
Autorius: benamis
Data: 2017-06-15 13:17:49
Ar galima neštis automobilinę kėdutę į lėktuvo saloną?
Automobilinę kėdutę, skirtą sėdėti kūdikiui/vaikui lėktuvo salone, į saloną
neštis galima tuomet, jei yra patvirtinta, jog ji gali būti naudojama
lėktuve (European car seat – kėdutė turi turėti CE lipduką su užrašu
„Certified for use on aircraft“; U.S. car seat – kėdutė turi turėti FAA
lipduką su užrašu „Certified for use on aircraft“), turi 5 saugos diržus,
telpa 42,5 cm plotyje tarp sėdimos vietos rankenų.
Keleiviams, kurie užsisakė atskirą sėdimą vietą kūdikiui ir naudosis
automobiline kėdute, kuri atitinka keliamus reikalavimus, priklausys 10 kg
rankinio bagažo, mažos rankinės gabenimo paslauga nemokamai ir galimybė
užsisakyti registruoto bagažo gabenimo paslaugą.
Jeigu užsakėte atskirą papildomą vietą kūdikiui (nuo 8 dienų iki 23 mėnesių
amžiaus), kuris naudosis automobiline kėdute, atitinkančia keliamus
reikalavimus, turite apie tai pranešti klientus aptarnaujančiajam
personalui, kad atliktų rezervaciją keleiviams ir priskirtų sėdimą vietą.
Jeigu automobiline kėdute lėktuve naudosis vaikas, vyresnis nei 2 metų
amžiaus, keleivių rezervacija gali būti atliekama internetu, tačiau turėsite
susisiekti su klientus aptarnaujančiu personalu, kad įtrauktų informaciją
dėl automobilinės kėdutės ir priskirtų tinkamą vietą.

"benamis"  wrote in message news:ohtmgl$9gp$1@trimpas.omnitel.net...

Reikia priduoti, nes nebus kur jos salone padeti. Esu mates, kad prie pat
vartu priduoda vezimelius ir kedutes, bet greiciausiai ir checkin kioske
atiduoti galesi.

"ravikas"  wrote in message news:ohti6n$4sm$1@trimpas.omnitel.net...

Tai jeigu tik su rankiniu važiuoji, gali neštis į lėktuvą ar reikia į
bagažo skyrių priduoti?