Tema: Re: namibia / botswana?
Autorius: dz
Data: 2017-06-02 14:55:08
na Kenijoj irgi su pasididziavimu sneka, kad jie turtingesni uz kaimynus,
bet ten senu zmoniu nu nesimato, koks 1 ir simto kam plius 50, o ir tie
jauni 9/10 su geltomom akim hepatitiniai...na bent tam regione kur buvau
taip

"Gipsas"  wrote in message news:ogr9e7$m4c$1@trimpas.omnitel.net...

bet tai keista siaip..si salis Afrikos mastu yra pakankamai ekonomiskai
stipri..is kur toks aukstas AIDS lygis?
kazkaip galvojau, kad tai budinga skurdziausioms vidurio Afrikos
valstybems...