Tema: Re: kuprinė
Autorius: Justas M.
Data: 2017-05-31 03:00:26
Megink kazka is Deuter.

"Rimas"  wrote in message news:oggjsu$q07$1@trimpas.omnitel.net...

Turiu būten tokią pačia Lowe Alpine Airzone 35. Panašiai irgi prieš 6-7
metus pirkta. Bet neturiu jokių priekaištų kokybei, pas mane niekas
nesulipo, neatsilupo, matė pačias įvairiausias oro sąlygas irgi. Tokia
kuprinė turi trūkumą - svoris būna toliau už nugaros, todėl sunkiau
pakrovus pasidaro "sunkiau" nešti, nei kuprinėje be išlinkimo
(ventiliacijos). Pats daugiau nepirkčiau su ventiliaciją dėl tos pačios
priežasties. Jei jau karšta, tai karšta. Ir tas išlinkimas nebepadeda.

On 2017-05-29 10:33, Stork wrote:
> Pritariu, kad remelis ir tinklelis-tarp nugaros ir kuprines susidaro
> tarpas-gerai ventiliuojasi.
> Pats pirkau "Low Alpine" su Airzone pries kokius 6 metus. Viskas gerai,
> kas liecia ventiliacija. Problema "Low Alpine" kurprinei buvo- vidine
> audinio danga (kaip membrana striukese buna) po ziemos buvimo spintoje
> sulipo ir norint atskirti-atsilupo nuo audinio vietomis. Kuprine padeta
> svari, isvalyta, isdziovinta. Itariu, kad tose vietose permirktu po
> lietaus.
> Siaip kuprine super. Apatineje kiseneje turi papildoma uzvalkala nuo
> [...]

---