Tema: Re: Utah, Nevada, California birželio pradžioj
Autorius: marukas
Data: 2017-05-05 10:16:21
Canyonlands nebuvau, bet Arches paliko didelį, bet mūsų kelionė nuo jo ir
prasidėjo :) O tas kelias tai Utah 163 tikriausiai, pro Mexican Hat'ą kur
pravažiuoji. Anyway, laukia įspūdinga kelionė, net pavydu ;)

Beje, pasidomėk dėl nac. parkų kortelės. 2010-tais jos kaina buvo ~80$, bet
su ja į daugelį parkų įvažiavimas automobiliui ir visiems jo keleiviams
nemokamas, mums apsimokėjo, nors buvom tik dviese. Tiesa, ji ne visur
galioja, kur indėnai pasiėmę parkus, kaip pvz Monument Valley, tai reik
mokėti vis tiek.

"none"  wrote in message news:oeh7rs$3im$1@trimpas.omnitel.net...

Dar kartą sakau, kad važiuoju su tokia publika, kuri fiziškai nesugebės
karštyje ne tik kad palipti kažkur, bet ir tiesiai eiti. Sveikatos
stovis toks, kad prieš kurį laiką buvo svarstoma skipinti visą kelionę.
Pagerėjus nuspręsta vykti, bet, deja, teks daryti kaip tam amerikonui
"You go there, take some photos & what's next?".

Beje suinrigavai dėl Arches ir Canyonlands nacionalinių parkų. Teks
dabar dar ir ten užsukti :) O tas kelias kaip marse tai Nr. 191 - nuo
Moab miestelio iki Monument Valley?