Tema: Re: parkavimas belgijoj
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-03-31 22:19:03
On 3/31/17 16:59, Bronco wrote:

> Kaimynai pranešė daugiabučio "prezidentui", o anas paprašė policijos
> pašalint neaišku kieno auto iš gyventojams skirtų parkavimo vietų. Ten
> tokia tvarka. Kai kuriose komunose net reglamentuojama kokios spalvos
> užuolaidas privalai kabint ant savo langų, tai nėra ko norėti kažkokio
> "adekvatumo" pagal lietuviškas paniatkes.

Na as cia ne pagal lietuviskas, o pagal kaimynines :)

Bent jau DE policija taip nezafig nesalina. Issikviest, apskust gali,
israsys bauda ir t.t. Bet nutempines tik tada jei tam yra pagrindas,
t.y. pastatysi ten kur siaip draudziama.

Realiai pvz jei uzstatysi kieno nors privatu kiema, tai savininkas
zinoma gali pats uzsakyt kad nutemptu, bet tada jam paciam teks ir
sumoket uz paslauga. Norint kad sumoketu vairuotojas reikia kviesti
policija, tada anie suraso protokolus ir jei yra parkuojama ten kur
draudziama ir realiai trukdo - patys uzsako nutempima.

> Policija Belgijoje paprastai nepuola iškart vežt neapmokėjus parkavimo.
> Turi praeit kažkiek laiko arba kažkas tą inicijuot iš vietinių. Anyway,
> tokių eksperimentų su savo auto Belgijoje atlikti nerekomenduojama ir
> todėl aš niekad neeksperimentavau, tai tiksliai po kurio laiko pareina
> pizdec nepakomentuosiu :]

Tai tas pac ir DE. Todel ir keista kad agurkai nutempe. Kaimynineje DE
vien del nesomokejimo niekas netampytu.

> A, prisiminiau linksmą panašią istoriją :) Belgijoje dauguma daiktų ir
> baldų kraustymų vyksta per langus, todėl kraustymo firmos ar pats
> besikraustantis asmuo užsako policijoje spec. ženklus, kuriais pažymi
> parkavimo vietas prie namo ir į kurias niekas negali parkuoti savo auto,
> nes ta vieta skirta kraustymo firmos transportui sustoti. Lyg, minimum
> prieš parą iki kraustymo pradžios ženklai sustatomi.

Na tai tokius zenklus ir pats esu nuomaves :) Siaip bent jau DE galioja
taisykle, kad kaip savininkas privalai pasirupint viesai priparkuota
masina bent jau kas 3 dienas. T.y. paaiskinimas, kad isvarei atostogu ir
nieko nezinai - nekatit.
Kas diena turejau surasyt priparkuotu masinu numerius, kad reikalo
atveju agurkai zinotu kas kiek laiko stovi.