Tema: Re: autonuoma JAV
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-03-31 09:15:19
On 3/28/17 18:55, Gimp wrote:
> Kur pigiau - t.y. rentalcars. Beje nezinau kaip Nevadoi, bet Kalifornijoje
> CDW Excess - 0 yra pas visus nuomotojus.

CDW, t.y. tai ka mes vadinam "casco" pas jankius kiek maciau praktiskai
visada privalomas, mat nuomos kontoros saugo savo turta ir tingi
dusintis su prisidirbusiais klientais.

Zymiai idomiau yra "Liability insurance", tai ka mes vadinam "CA". Va
sitas ten galima sakyt neprivalomas ir tavo asmenine problema. Turint
omeny jankiu medicinos ir juristu kainas tai N kartu svarbiau uz CDW. Ir
nera labai pigus, todel bent jau man tai praktiskai buvo vienas is
esmniu nuomos pasirinkimo kriteriju.