Tema: Re: JFK ir Uber
Autorius: donald
Data: 2017-03-15 23:33:48
Buvom ir Empire state building, ir Top of the rock. Sunku siek tiek
lyginti, nes pirmame buvome diena, o antrame - vakare. Bet visgi nuo Top
of the rock vaizdas geresnis - matosi tas pats Empire state buildingas
ir centrinis parkas. Bet bunant Niujorke, reiketu ir i Empire pasikelti.
Pritariu, kad uztenka pirmo apzvalgos tasko.

Dar galit aplankyti rugsejo 11 memoriala, pirmaji dangoraizi (Flatiron
building), centrine stoti. Galima persikelti su Roosevelt Island tramway
(galioja metro bilietai).
Jei paziureti i Laisves statula tik is sono, nelipti i pacia sala,
galima keltis nemokamu keltu is Manheteno i Staten island.