Tema: Re:Klausiau seniau del Alicante
Autorius: Herkus
Data: 2017-02-20 21:36:02
Nutruko man cia loginiai saitai kazkur. Tu alfonsas gal buvai, kad
 vienam nebeapsimoka vaziuot? Nu gerai ant viesbucio 1 ar 2 zmones
 kainos gal nepasikeis bet visur kitur 2x maziau islaidu gausis.
 Man tai Ispanija zjbs, zmones faini, maistas skanus ir nebrangus.
 I Palanga dar gerai pagalvoju ar Vasara varyt, o jei prasti orai
 tai isvis ten truba.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/