Tema: Re: kns- warsuva, modlin
Autorius: CodeC
Data: 2017-01-26 22:04:58
geras namiokas. galvoji as siaip sau sedziu ir ziuriu dabar street view
ir galvoju kuriuo keliu geriau vaziuot? planuoju laika, skaiciuoju.
atsakingai planuoju kelione? lapinas su 50kmh ir apvirtus fura bus
itraukti i skaiciavimus. ir bendras km skaicius tikrai nera man esminis
atrankos kriterijus... per sudetinga?