Tema: Re: Kaip važiuoti iki Niurnberg'o?
Autorius: none
Data: 2017-01-26 09:03:39
senai, tikrai senai. Bet pagal žemėlapius ten ne autostrada, o Speedway.
Kas nėra blogai, nes leidžiamas greitis 120. Kai aš važiavau, tai kelias
nuo Lodzės iki Wroclawo buvo daug daug blogesnis, nei nuo Lodzės iki
Katowice dabar. Jei situacija kardinaliai pasikeitusi, tai puiku.
Iš kitos pusės per Berlyną važiuodamas visada važiuotum autostrada, kur
leistinas greitis 140. Manau greičiau atvažiutum per Berlyną, nes tik 30
km ilgesnis kelias.