Tema: Re: 50min persedimui, rizika?
Autorius: Herkus
Data: 2017-01-23 12:58:16
As Rygoj persesdavau su 30min transferiu ir ne vienkartinis atvejis. Bet
siaip tai tokie skrydziai rizikingi. Kiek kartu esu striges ir su
gerokais ilgesniais persedimais...

Kaip indikacija, ar transferio laikas pakankamas ziuriu ar bilieta su
tokiu transferiu isvis parduoda (cia kai abu skrydzius imi kaip viena
bilieta). Pvz. SAS'as vienu metu buvo pavelines pirma skrydi 5min ir CPH
transferis budavo nebe 50min, o 45min ir jau tokio jungiamojo skrydzio
patys nebeparduodavo. Bet velgi, oro salygos ypac ziema, kai pvz. reik
valyt sniega nuo lektuvo, gali transferi greitai sutrumpint dar labiau.