Tema: Re: Lisabona
Autorius: none
Data: 2016-12-15 13:27:51
Perkopinu iš mano sąrašo. Bet pas mane buvo orientuota į "Lisabona su
vaikais". Sąrašas darytas prieš išvykstant, komentarus rašau dabar (po):

1. http://www.cristorei.pt/workingHours.aspx - Santuário de Cristo Rei,
Jezaus statula
verta pasikelti, visai graži panorama

2. Alfama - seniausia miesto dalis
http://www.golisbon.com/sight-seeing/alfama.html
verta aplankyti, pavažiuoti tramvajumi ir pan.

3.
http://www.mosteirojeronimos.pt/en/index.php?s=white&pid=174&identificador=
Jeronimo muziejus
nenuėjom :)

4. http://www.oceanario.pt/en/

jei su vaikais, verta, gal kiek geresnisn nei Kretoj

5. Santa Justa Lift do Ouro, 1150-060 Lisboa, Portugal
http://carris.transporteslisboa.pt/en/elevators/
nebuvom :)

6. http://www.golisbon.com/sight-seeing/coaches-museum.html
Iki tol matęs tik kelias superines karietas Maskvoj tam muziejuj, kur
Putinas sėdi. Bet čia 500 žymiai geresnių karietų. Jei su vaikais, tai
tikrai verta.

7.
http://www.parquesdesintra.pt/en/parks-and-monuments/park-and-national-palace-of-pena/
Sintra yra privaloma aplankyti, yač jei mylit gamtą. Ten nerealus miškas
einant į pilį, tokie miškai dar Norvegijoj būna (Trolių miškas)

8. Toree de Belem
http://www.tripadvisor.com/Attraction_Review-g189158-d524074-Reviews-Torre_de_Belem-Lisbon_Lisbon_District_Central_Portugal.html
šlamštas visiškas

10. Lisbon Cathedral
http://www.tripadvisor.com/Attraction_Review-g189158-d246152-Reviews-Se_de_Lisboa_Igreja_de_Santa_Maria_Maior-Lisbon_Lisbon_District_Central_Portugal.html
nebuvom :)

11. Telecabine Lisboa
http://www.telecabinelisboa.pt/epages/2060-120119.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/2060-120119/Categories/Precos-Horarios
Geras :)

12. Apžvalgos aikštelė Miradouro da Senhora do Monte
http://www.tripadvisor.com/Attraction_Review-g189158-d1992589-Reviews-Miradouro_da_Senhora_do_Monte-Lisbon_Lisbon_District_Central_Portugal.html

13. Apžvalgos aikštelė Miradouro Sao Pedro de Alcantara
http://www.tripadvisor.com/Attraction_Review-g189158-d2353620-Reviews-Miradouro_Sao_Pedro_de_Alcantara-Lisbon_Lisbon_District_Central_Portugal.html

14. Apžvalgos aikštelė Miradouro da Graca -
http://www.tripadvisor.com/Attraction_Review-g189158-d4009718-Reviews-Miradouro_da_Graca-Lisbon_Lisbon_District_Central_Portugal.html

Iš šių 3 aišktelių tiesiog atsiveria miesto panorama