Tema: Re: Taksi Vilniuje ir aplink
Autorius: Korke
Data: 2016-10-27 23:07:19
irgi teke pries kuri laika ir kas abidniausia, kad buvo pasirinkta ne is
pigiuju kategorijos.
siaip esu labai tolerantiskas taksams, bet buvo taip, kad man sporto krepsio
turinys pora dienu pragulejes pamirstas bagazineje kvepejo, palyginus su tuo
variantu.

man uberis pigiau gaunasi nei pigiausi taksai is etaksi. Cia apie kelione
namai centras t.y. kokie 5-6km
taksas kazkaip vis >5.5 prisukdavo, uberis per trejeta kartu 4.3-4.7 ir cia
nakti.