Tema: Re: kaip skrydziu ieskot i Kinija
Autorius: Edo
Data: 2016-10-17 16:28:08
Nesigaus nesitrint oro uoste, kai kaina svarbi. Nu bet jau rasiau, gal bandyk Guangzhou, radau cia tokia info apie oro uosto transferus:
http://www.guangzhoubaiyunairport.com/travel-from-baiyun-airport-to-shenzhen.html
Atgal grizt biski sudetingiau, bet jau busi kietas, zinosi sistema ir geriau orientuosies :)

Kiek laiko Shenzhene praleisi?

--
Free News Reader
http://put.hk