Tema: Re: Gruzija (naudingi patarimai)
Autorius: bleketas
Data: 2016-10-16 20:23:18
na man ne dzin buvo kai planavau kist I usb modema kuris tik 3g palaiko, o
nusipirkau sim kur tik edge arba lte, tai tolko nulis, kita kart dirbo kitas
kioskelis tad pasiseke labiau. Betkuriuo atveju, rysys ne LT lygio bet
naudotis galima, kainos labai reasonable. Tik tegu ten jos iskart aktyvuoja
planus interneto, nes paciam issiaiskint besansu, kai smsai jeroglifais
pareina.