Tema: Re: Auto nuoma Londej
Autorius: do
Data: 2016-09-27 16:08:24
Emiau metai atgal savaitei is rentalcars, viskas ok, mokejau uz sedana,
gavau opely zafira pralekusia 1000 myliu tik, nes tuo momentu nieko kito
neturejo pasiulyt. Jokiu bajeriu nebuvo, grazinau tvarkinga, apziurejo,
rezervuoti pinigai sugrizo per savaite berods. Tik buvo vienas niuansas -
pasiemiau gatwick'e vienoj vietoj, o reikejo grazint kitoj, tai kelis ratus
teko apsukt lysnus... Reikia issiaiskint iskart kurioj vietoj konkreciai
dropoff, nes mano atveju reikejo palikt mokamo parkingo antram aukste, kur
atskira aikstele grazinamoms nuomos auto.