Tema: Re: Auto nuoma Kipre ir fran?iz?
Autorius: Tamuto
Data: 2016-09-15 22:22:49
viskas included jokiu excess ir kreditkiu http://www.ctt-carhire.com/ 2
kartus jau nuomaviau, viena karta vietoj maziausiso gavau opel zafira kita
nissan primera, bonusas patiko :)

"Donatas"  parašė naujienų news:nrdlk6$pn0$1@trimpas.omnitel.net...

Mano keletas pastebejimu, gal  turbut zinai, bet visgi:
kipre eismas kita puse (vairas desineje) ir su masina gali aplankyti tik
puse salos (europine dali) i Turkijos puse kai kurios kompanijos leidzia
savo rizika, tai yra be draudimu.

Draudima galima imti per insurance4carhire

Donatas