Tema: Re: Nuomoto auto pilnas draudimas Rentalcar VS insurance4carhire
Autorius: none
Data: 2016-09-15 12:56:52
išsinuomavau mašiną per rentacars.com
jokių papildomų draudimų nei iš jų, nei iš nuomotojo neėmiau
nuomos metu buvo įvykis - kažkas nubraukė mašiną, aš nemčiau
grąžinant užpildžiau accident raportą
po savaitės nuomotojas nuskaičiavo nuo kortelės ~800€
kreipiausi į insurance4carhire, užpildžiau visus reikiamus popierius
po kelių dienių atgavau tiek, kiek nuskaičiavo nuomotojas
nepatyriau jokių finansinių nuostolių

Ką dengia ir ko ne surašyta taisyklėse, paskaityk