Tema: Re: Wizzair ir kūdikis
Autorius: Trg
Data: 2016-09-06 21:44:22
Taip ir padarysiu. Tik dar vis dar nėra tos reikalingos datos.

Man tai juokingi visi čia lojantys. Neturi ką rašyt, tai nachui nieko
ir nerašyk. Situacija tokia, kad infos pas juos puslapyje nėra, nes
jis perdarytas ir linkai neveikia. Esama dviprasmiška. O kad
internetu to negalima susitvarkyt, o reik skambint ir yra akmens
amžius.

Dar kartą ačiū pasidalinusiems savo patirtimi!

On Tue, 6 Sep 2016 18:46:33 +0300, "Gipsas" <gipsas17@yahoo.com>
wrote:
> reikia skambinti..ir manau problema isspres..Siuo poziuriu Wizzair
> pakankamai lankstus lyginant su Ryanair..
> Pamenui kad netyciu padariau klaida vietoje Bergamo (milan),
uzsakiau
> bilietus I Bergena...Zmana pasiuto ir sake kad nevaziuos pas
trolius..:DDD
> as jau galvojau dabar batai..bet paskambinau ir be jokiu problemu
pakeite
> skrydi I Milana, tik susimokejau kainu skirtuma..

> "Trg" <fake@fakeemail.com> wrote in message

Pagooglinus

> ---
> Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast
antivirusinės programinės įrangos.